Nog één nachtje slapen... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Cindy Verheij - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Cindy Verheij - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen...

Blijf op de hoogte en volg Cindy

31 Augustus 2012 | Nederland, Hoofddorp

Lieve allemaal,

Het is bijna zover! Nog één nachtje slapen en dan vertrek ik voor een half jaar naar de andere kant van de wereld. En nog steeds dringt dat eigenlijk niet tot me door. Ik dacht dat het na mijn laatste werkdag wel zou komen, de kriebels. Niet dus! Nou, als ik me tas in zou pakken, dan zou ik wel echt zenuwachtig worden... Ook niet. Oké, dan misschien bij mijn afscheidsfeestje? Een klein beetje. Alleen eventjes toen iedereen voor me aan het zingen was, maar daarna was het gevoel ook meteen weer verdwenen. Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik écht ga. Ik heb hier denk ik wel twee jaar naar uitgekeken en nu gaat het gebeuren. Mijn tas is gepakt en ik vind dat ik het netjes heb gedaan; uiteindelijk weegt ie 13,2 kilo (er moeten alleen nog schoenen en brillendoekjes bij, dus dan zal het ongeveer 13,5/14,0 kilo worden). Ik vind het knap van mezelf.

Voordat ik Stephanie van het station ga ophalen, die vanavond mee uit eten gaat en morgen komt uitzwaaien op Schiphol (met de rest van het grote uitzwaai-comité), wil ik jullie allemaal nog even ontzettend bedanken. Ik heb een geweldig afscheidsfeestje gehad, ik heb er echt van genoten. Ik gloei helemaal van binnen als ik alle lieve reacties, kaartjes en briefjes van jullie lees, dat doet me echt goed. En ja: ik ga ervan genieten (hoop ik), ik doe voorzichtig (weet ik) en ik zal jullie vast op bepaalde momenten gaan missen. Zoals velen de laatste tijd gezegd hebben: 'Once in a lifetime!'

Voor de geinteresseerden hieronder mijn reisschema:
1 september - vertrek naar Nieuw-Zeeland via Singapore
14 oktober - naar Australië
14 december - naar Bali
21 december - naar Java
9 januari - even op en naar naar Maleisië (vanwege het visum)
11 januari - Sumatra (samen met Maaike en Femke!)
22 januari - Vietnam (samen met Sara!)
14 februari - Maleisië
15 maart - thuis (ik verwacht een welkomscomité inclusief spandoeken)

En voor de uitzwaaiers onder ons:
Ik vlieg morgen om 11.15 uur en ik ga zelf om 8.00 richting Schiphol. Als jullie er rond 8.30/8.45 uur zijn, is dat helemaal op tijd! Ik vertrek eerst naar Singapore en mijn vluchtnummer is SQ0323.

Tot over 6,5 maand!
Heel veel liefs, Cindy.

• 31 Augustus 2012 - 13:17

Stephanie:

Zo leuk dat ik je reisverslag nu in de trein kan lezen :-) Ik ben erg benieuwd naar je kaartjes :-) Tot straks, liefs xx Steef

• 31 Augustus 2012 - 13:23

Harry:

Hoi Cindy,
    Keurig dat je dit bericht stuurt dan zet ik de link in onze favorieten om jou te kunnen volgen. Veel plezier, genot, geluk, gezondheid met je reis. groetjes vanuit het Zeeuwse Harry

• 31 Augustus 2012 - 13:23

Danny P:

Hi Cindy,

Nogmaals heel veel plezier, goede reis en geniet van alles wat je gaat meemaken! Je komt rijk terug met een schat aan ervaringen. En dat is iets wat niemand jou kan afpakken! Ik hou je blog in de gaten. Take care & enjoy! Liefs Danny P

• 31 Augustus 2012 - 13:50

Querine:

Lieve Cindy,

Wat ben jij ontzettend stoer! Het gaat nu gewoon echt gebeuren. Ik wens je een hele goede reis en ik hoop dat je onderweg veel mooie, leuke en fantastische dingen mee mag maken en gaat zien.
    Ik zal je stiekem in de gaten houden en je ervaringen lezen. Geniet ervan, want ookal lijkt het lang, die 6 maanden zullen voorbij vliegen!

xx Querine

• 31 Augustus 2012 - 14:09

Karin En Martien:

Hoi Cindy,

Heel veel plezier tijdens deze grote onderneming. Geniet ervan en maak er een reis van om nooit te vergeten, maar dat gaat vast wel lukken! We blijven je volgen.

• 31 Augustus 2012 - 17:10

Lisa Dutrieux:

Heel veel plezier! Wie weet kom ik je nog tegen op Bali :-)! X

• 31 Augustus 2012 - 17:38

Lizet:

He Cin,

Ik wilde je nog een smsje sturen, maar heb je nummer niet. Maar ik wilde je een hele goede reis wensen en vond leuk je nog te hebben gezien voor je vertrok! Heel veel plezier en zal aan je denken!

Liefs xxx

• 31 Augustus 2012 - 18:46

Laura:

Gaaf hoor!! Geniet er van en veel plezier!!

• 31 Augustus 2012 - 19:42

Naomi:

Lieve meid,
    Wat ontzettend leuk je zo te kunnen volgen en dat ga ik ook zeker doen!
    Ik wens je heel veel plezier & een goede tijd daar!
    Haal eruit wat erin zit en geniet met volle teugen! Dit is de kans en (wordt vast) de reis van je leven!
    Geniet van elk moment en ik hoop dat je straks terug kan kijken op een ultieme reis en mooie herinneringen!
    Nou lieverd, goede reis, zorg goed voor jezelf en tot in maart! (Enne ik behoor graag tot het welkomscomite hoor hihi! Ik zeg, dan weer een (Welkoms)FEESTJE?!)
    Liefs, Naomi (Juan, Mila & Keano) xxxx

• 31 Augustus 2012 - 20:06

Stacey :

Hey Cindy,

Wat is de tijd toch snel gegaan.
    Morgen ga je dan voor 6,5 maand weg.
    Ik weet zeker dat iedereen je gaat missen, vooral je moeder ;)
    Heel veel plezier en geniet ervan!!!
    Doe wel voorzichtig he ;)

XxX Stacey

• 31 Augustus 2012 - 23:03

Mama:

Heey lieverd!
    En dan is het zover! We gaan nu slapen en dan is de dag echt daar!
    Ga er van genieten moppie, maak plezier, vrienden, sla al het moois op in je hart en draag het mee!
    Ik hou ontzettend veel van je en ga je vast heel erg missen maar daar kom ik wel overheen hoor!
    Dikke knus!!! XXX

• 31 Augustus 2012 - 23:20

Lotte Uit Zeeland:

Oe.. verschrikkelijk spannend! Ik volg je. Enjoy! X

• 01 September 2012 - 10:32

Sandra, Marco, Dionne En Sem:

Lieve Cindy!

Wat ontzettend spannend zo'n lange reis, maar wat gaat dit een onvergetelijke ervaring voor je worden!!
    Wij wensen je een hele goede reis toe en heeeeeel veel plezier!! Geniet er van!
    En heel leuk om je zo te volgen, dat gaan we zeker doen!

lieft uit 't Zand
    xxx

• 01 September 2012 - 10:46

Papa:

Lieve Cindy,
    Om 09.30 uur liep je door de douane.
    Een laatste glimp , een laatste groet en daar ging je dan. Op reis, je droom achterna. Het afscheid was niet makkelijk,dat wisten we. Om 11.15 uur kies je het luchtruim, New Zealand , here she comes!!!
    Straks ben je voor lange tijd ver weg. 28 weken ga je op ontdekking. Mooie stukken van de aarde leren kennen, fantastisch! Dat je het grotendeels ALLEEN aan durft: Petje af,respect.Je zult veel mensen ontmoeten, andere manieren van leven leren, je verbazen over culturen. In je hart heb je al je geliefden meegenomen, ze zullen je tijdens je hele reis vergezellen. Ze zullen er even onverwacht zijn voor je, zonder dat je dat wilt. Soms zullen ze in je gedachten komen op een moment dat je het even nodig hebt.Wat ik wens is dat je alles heel bewust beleeft, in je opslaat en onthoudt voor je verdere leven. Wat zal het je verrijken!!! Natuurlijk, ik zal je vreselijk missen. Maar, veel belangrijker: Jij maakt een DROOM waar! Lief prinsesje: Nog maar eens GENIET !!!! X X X Papa

• 02 September 2012 - 14:59

Brigitta:

Hoi Cindy,
    Als je dit leest, ben ja al "aan de andere kant van de wereld"... Ik hoop, dat je een prettige vlucht (vluchten) hebt gehad en goed in Singapor en New Zeeland bent gearriveerd.
    Zuig de ervaringen in je op als een spons en sla ze op - je zult je leven lang aan deze weken en maanden terug kunnen denken. Maak het mooie herinneringen!
    Het gaat je goed!
    Liefs uit Oostenrijk!