Soort van definitief?! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Cindy Verheij - WaarBenJij.nu Soort van definitief?! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Cindy Verheij - WaarBenJij.nu

Soort van definitief?!

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

01 September 2011 | Nederland, Hoofddorp

Jullie zullen wel raar opkijken. Wat moet ik nu weer op waarbenjij.nu? Nou, het zit zo: over precies een jaar ben ik van plan om weg te gaan en er is mij een stuk meer duidelijk. Ik ben mezelf al behoorlijk lekker aan het maken en het is voor mij vrij zeker dat mijn reis er zo uit gaat zien:
6 weken Nieuw-Zeeland
9 weken Australië
6 weken Indonesië
3 weken Vietnam
4 weken Maleisië (heeeel waarschijnlijk MET Iris!!!)

Ik heb er enorm veel zin in en ik ga de vliegticket-sites goed in de gaten houden. Zodra het kan, koop ik een ticket... Heb deze zomer heel hard gewerkt (juli en augustus samen: 209 uur) op het kinderdagverblijf, lekker spaarcentje dus! Nu nog veel beter volhouden met sparen en niks meer van mijn spaarrekening afhalen. Dan komt het helemaal goed. Hoop ik. Want eigenlijk durf ik helemaal niet hoor. Veel mensen vragen aan mij of ik samen met iemand ga. Nee dus: ik ga alleen (op Maleisië na). Dan vinden ze het dapper en stoer en ik moet bekennen: dat is het eigenlijk ook wel he? We zullen zien hoe ik het ga vinden.

• 05 September 2011 - 17:35

Mama:

Ja moppie, het duurt nog wel even maar je kunt wel aftellen nu!!
    En voordat je het weet is het zo ver!
    Mis je nu al! haha!
    Dikke knus van mij!

• 03 Augustus 2012 - 15:55

Ad Verheij:

Cindy,
    Het is zeker stoer!!!
    Maar : gewoon lekker gaan!
    Niemand kan je de herinneringen later nog afpakken.
    Veel van de wereld zien zal een ander, beter mens van je maken (nou ben je al een heel goed mens,dus dat wordt nog wat).
    Je vertrek komt al heel snel dichtbij.
    Dat is voor mij spannend,leuk en toch ook een beetje niet leuk.
    Mijn lieve,grote meisje gaat de grote wereld in!
    Het afscheid zal voor jou en mij niet makkelijk zijn,maar houd voor ogen dat je iets gaat doen waar je voor de rest van je leven veel aan hebt!
    1 september komt er aan.....!

Geniet ! ! !

X X X papa

• 16 Augustus 2012 - 22:13

Noelle (van De Krullevaar):

Hoi Cindy,

ik heb me maar meteen aangemeld want ik wil niets missen van alle verslagen die er gaan komen.
    Wat vind ik het stoer en geweldig dat je dit gaat doen. Het 'willen' is 1, er helemaal voor gaan en het echt doen is toch wat anders. Volgens mij heb je nog 2 weken te gaan en wordt het nu wel heel spannend...
    Dat kan ik me heel goed voorstellen. Succes met je laatste voorbereidingen en..... ik hou je in de gaten!!!

Groetjes Noelle

• 20 Augustus 2012 - 18:06

Iris:

Lieve Cin!
    Nog een kleine 2 weken en dan ga jij de meest geweldige reis van je leven maken.
    En ik vind het super stoer van jou! WAUW.
    Ik ga je zeker volgens via je reisverhalen, ik heb me net gelijk even aangemeld voor de mailinglist.
    Lieverd GENIET!
    Dikke kus xx je buurmeisje

• 30 Augustus 2012 - 11:40

Joan Klaasen:

Lieve Cindy,

Wat heb je idd hard en met liefde voor ons gewerkt, we gaan je echt missen hoor!

Ik vind het ook stoer van je maar het meest vind ik het geweldig dat jij het je zelf gunt om dit avontuur aan te gaan en jij het je zelf gunt om nog meer van en over je ZELF te leren kennen.
    Heb heel veel plezier meis en geniet voluit! Ik zal de site regelmatig bezoeken om te lezen en te zien hoe het met je gaat.

Lieve groetjes,
    Joan

• 30 Augustus 2012 - 13:01

Nancy:

Hoi Cindy, ik heb het gevonden je site en gelijk aangemeld :-). Ik heb het de laatste dagen al vaak gezegd maar wat vreselijk goed/moedig en natuurlijk gaaf dat je dit gaat doen in je uppie!! Ik heb dat nooit alleen gedurfd. Ik kan niet anders dan aanvullen op de rest voor mij die alles al gezegd hebben, maar meid genieten genieten genieten!!! Dit is echt iets wat je waarschijnlijk maar 1 keer in je leven doet dus vol gas en enjoy!! Doe je wel een
    beetje voorzichtig want als je (nog lang niet) dan terug komt moet je weer even centjes komen verdienen en daarvoor hebben we je in 1 stuk nodig!! Oja haha en niet verschijnen in die programma's van grenzeloos verlieft ofzo haha ;-). Ik ga je volgen
    En weet zeker dat ik daar erg van ga genieten! Super fijne reis en ik wacht je eerste verslag af!
    Groetjes Nancy

• 01 September 2012 - 00:05

Wilma Van Der Roest:

Hey Lieverd, jij gaat een geweldige reis maken,daar heb jij heel lang naar uit gekeken! Het zullen heel mooie indrukken worden daar ben ik heel zeker van. Natuurlijk zal er heimwee zijn dat hoort erbij. Geniet van alles. En ook ik zeg, zorg goed voor jezelf en kijk goed uit! Ik zal jou zeker gaan volgen, en natuurlijk houden wij contact. Een safe flight..en dikke knuffels!!! <3<3<3

groetjes
    Wilma

• 03 September 2012 - 07:27

Bert:

Hey Cindy,

Leuk om je nog even uit te zwaaien op 1 september.
    Ik was op die dag aan het werk en heb je vlucht gevolgd tot 1400 uur. Hopelijk was de vlucht aangenaam en kreeg je genoeg te eten en drinken.
    Op facebook las ik dat je goed in Singapore was aangekomen en aan het wachten was voor je vervolg vlucht.
    Ik wens je een fijn verblijf in Nieuw Zeeland met veel Natuur en Cultuur genot. Ik lees je verslagen wel.
    Nogmaals zeg ik; probeer zoveel mogelijk zo bewust mogelijk te genieten zodat Jij later terug kan denken aan de mooie momenten. Ik ben Trots op Jou dat jij dit doet.
    Knuffelkus

Bert Xx