Sparen, sparen en plannen maken... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Cindy Verheij - WaarBenJij.nu Sparen, sparen en plannen maken... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Cindy Verheij - WaarBenJij.nu

Sparen, sparen en plannen maken...

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

03 November 2010 | Nederland, Hoofddorp

Lieve allemaal,

Ik weet het, ik ben weer overenthousiast, want als ik je nu ga vertellen wanneer ik weg ga, zul je de site meteen wegklikken... Hij staat gepland en ik ga hem maken ook: mijn wereldreis begint waarschijnlijk begin juli 2012. Ja, 2012. En het is maar goed, dat ik dat nu al weet, want er moet flink voor gespaard worden. Ik pak alles wat ik pakken kan (qua werk) en probeer op mijn overige uitgaven te letten. Het is nu even lastig, want ik ben al helemaal in de Sinterklaasstemming en ik heb ook al bijna alles binnen wat dat betreft. En ik heb gisteren een paar laarzen gekocht en vandaag per ongeluk weer. Maar daar houdt het voorlopig mee op. Ik ben druk bezig (vooral in mijn hoofd) met mijn reisje. Oké, reis. Het plan is om ong. 11 maanden weg te gaan en ik wil de volgende landen graag bezoeken:

- Nieuw-Zeeland (4 weken)
- Fiji (1 week)
- Australië (6,5 week)
- Indonesië (4 weken)
- Maleisië (2 weken)
- Malediven (1 week)
- Tanzania en Zanzibar (2 weken)
- Botswana (2 weken)
- Argentinië en Chili (3,5 week)
- Peru (2 weken)
- Brazilië (3 weken)
- Ecuador (2 weken)
- Galapagos eilanden (1 week)
- Suriname (3 weken)
- Costa Rica (3,5 week)
- Guatemala (3 weken)
- Belize (2 weken)

Mooi lijstje toch? Waarschijnlijk ga ik alleen reizen, in ieder geval een groot deel. Jenny overweegt nog om het eerste deel met mij mee te reizen (bijv. van Nieuw-Zeeland t/m Malediven of Botswana). Best spannend, Zuid-Amerika lijkt me niet heel veilig in je eentje. Mama hoopt dus ook, dat ik nog iemand vind voor in ieder geval dat deel. Dus als je het ziet zitten, laat het weten!

Als er weer een boeiende verandering is, zal ik weer schrijven... Ik zou willen dat het al zover was.

Liefs, Cindy.

PS. Over 2 jaar zit ik waarschijnlijk in Tanzania of Zanzibar... Is dat geen fantastisch vooruitzicht??

• 03 November 2010 - 21:15

Lianne:

Cindy,
    Ik zeg wat een toekomstplannen, en zeker doen! Zuid-amerika kan prima alleen, (ik spreek uit ervaring over argentinië), en als backpacker ontmoet je zo ongelovelijk veel mensen! Houd deze droom voor ogen en maak hem waar! X Lianne

• 06 Januari 2011 - 16:17

Jenny Tamboer:

Cin!

Ik vind het nog steeds een superrr plan en als ik geld heb, geen baan kan vinden enzovoort enzovoort ben ik zeker van de partij!