Een beetje te enthousiast? - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Cindy Verheij - WaarBenJij.nu Een beetje te enthousiast? - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Cindy Verheij - WaarBenJij.nu

Een beetje te enthousiast?

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

24 September 2009 | Nederland, Hoofddorp

Hoi allemaal,

Dit berichtje, geplaatst op 24 september 2009 is waarschijnlijk iets TE enthousiast. Ik zal even uitleggen waarom. Zoals jullie weten doe ik de pabo. Dit jaar hebben wij een module over Internationalisering. Het is de bedoeling dat je onderzoek gaat doen in het buitenland. In dat onderzoek ga je kijken naar verschillen en overeenkomsten tussen de basisscholen in Nederland en de scholen in het land waar jij verblijft. Ergens in februari (vandaar dat ik mezelf iets TE enthousiast noemde; ik stuiter al sinds vorig jaar, toen we te horen kregen dat we dit mochten doen) wordt er een week vrijgepland voor dit onderzoek.

Voor degenen die mij wat beter kennen: ik ben niet van plan naar Belgie te gaan. Als je zo'n kans krijgt, dan grijp je die natuurlijk. En aangezien ik graag de hele wereld wil zien, is dit een perfect moment.

Ik heb mijn lieve vriendin Daphne ook aan het stuiteren gekregen en we dromen al een half jaar over ons plan. Er is namelijk ook de mogelijkheid om met stichting Edukans mee te gaan naar een ontwikkelingsland. Deze reis duurt 12 dagen. Hier gaan we dan geen onderzoek doen, maar lesgeven en helpen op de scholen daar. Wat het precieze plan is, weten we nog niet, dat krijgen we als het goed is 12 oktober te horen. Wij gingen al maanden uit van de bestemming Malawi. Maar het zou nu zomaar zo kunnen zijn dat de bestemming India wordt. Zodra ik meer weet, vertel ik er over.

Ik maak mijn waarbenjij.nu natuurlijk pas bekend als alles min of meer vast staat. Anders wordt ik vast héél raar aangekeken..

Tot snel, hopelijk.
Liefs, Cindy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cindy

Actief sinds 24 Sept. 2009
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 126023

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 29 Maart 2015

Mi viaje a Sudamérica

02 Juni 2013 - 02 Juni 2013

Journey of my life

01 September 2012 - 15 Maart 2013

Backpacken

25 April 2011 - 05 Mei 2011

Suriname!

02 Mei 2010 - 15 Mei 2010

Malawi

Landen bezocht: