¡Voy a Sudamérica! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Cindy Verheij - WaarBenJij.nu ¡Voy a Sudamérica! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Cindy Verheij - WaarBenJij.nu

¡Voy a Sudamérica!

Blijf op de hoogte en volg Cindy

06 Augustus 2014 | Nederland, Hoofddorp

Lieve allemaal,

Even - zoals je niet van mij gewend bent - een kort bericht. Ik plaats het vooral, zodat ik hier mijn nieuwe reis heb toegevoegd. Namelijk mijn reis naar Zuid-Amerika. Nog maar 3,5 week en dan vertrek ik naar Cuzco in Peru, waar ik vier maanden vrijwillig zal werken voor stichting HoPe. Daarna zal ik (vanaf januari) nog drie maanden backpacken door Peru, Bolivia, Argentinië en Chili. ¡Tengo ganas de viajar!

Maar eerst nog zo veel mogelijk Spaans leren, zodat ik me daar een beetje verstaanbaar kan maken.

Saludo, Cindy.

• 06 Augustus 2014 - 17:27

Querine:

Whouw wat gaaf Cindy! Mooi om daar vrijwilligerswerk te gaan doen en wat ga je daarna een mooie reis tegemoet. Buena suerte met de laatste voorbereidingen en alvast buen viaje! Liefs Querine